Beschikbaarheid / Reserveren

P.S. De Shetlandhoeve is onderdeel van Hoeve de witte Gans en gelegen op het erf van Hoeve de witte Gans. De bevestiging van de reservering ontvang je hierdoor van Hoeve de witte Gans.

Klik voor meer info

Hoe kan ik reserveren?

Reserveren is online op onze website mogelijk. Heb je een vraag, of wil je graag de reservering op een andere wijze vastleggen, Stuur ons dab een e-mailtje. Via Whatsapp of telefoon mag ook. We kunnen dan een voorstel doen om de reservering naar wens vast te leggen. Een reservering is een feit, nadat de betaling (of een aanbetaling) is voldaan.

 

Hoeveel overnachtingen dien ik minimaal te reserveren?

Voor een reservering geldt een minimum verblijf van 2 overnachtingen.

 

Is het alleen voor 2 personen?

Ja, alle gastenverblijven zijn voor gebruik door maximaal 2 personen.

 

Kan ons kindje ook mee, of is het echt adults only?

We hebben een heel uniek concept in de regio: Adults only, zonder kinderen. Hierdoor is het niet mogelijk om een baby of kindje mee te nemen. Bij alle andere adresjes in de regio is het wel mogelijk om een baby of kinderen mee te nemen, waardoor wij hebben gekozen voor een kind-vrij (adults-only) vakantieplekje. Een groot deel van onze gasten zijn ouders met kinderen, welke er even met z’n tweetjes tussenuit willen, waardoor we ook geen uitzondering kunnen maken. Heerlijk tot rust komen met z’n tweetjes…

 

Mag ons hondje mee? 

Het is niet mogelijk om een hondje of ander huisdier mee te nemen.

 

Zijn de prijzen het gehele jaar hetzelfde?

Ja, de prijzen zijn het gehele jaar (laagseizoen of hoogseizoen) hetzelfde. Tijdens schoolvakanties, feestdagen en de zomermaanden geldt soms wel een langer minimum verblijf. Bijvoorbeeld minimaal 3 overnachtingen.

 

Wordt een aanbieding meteen verrekend?

Ja, de geldende aanbiedingen worden automatisch verrekend. Je hoeft hier niets voor te doen. De aanbiedingen ‘4=3’ en ‘7=5’ worden verrekend in een overeenkomstige lagere overnachtingsprijs.

 

Is het goed dat ik een e-mailtje met mijn vraag stuur?

Je mag uiteraard ook een e-mailtje sturen of via Whatsapp contact met ons opnemen. Telefonisch mag ook. We zijn overdag elke dag van de week bereikbaar.

 

Mag er gewoon gerookt worden? 

Nee, roken is op ons domein niet toegestaan. Ook hierin hebben we een heel uniek concept: 100% rookvrij. Onze gastenverblijven zijn ongeschikt voor actieve rokers. Roken is overal – zowel binnen als buiten – niet toegestaan. Ben je een incidentele roker en vind je het niet erg om alleen buiten het domein een rokertje op te steken, dan zijn onze accommodaties wel geschikt.

 

Hoelaat kan ik inchecken?

Je kunt op basis van zelf-incheck arriveren vanaf 15 uur tot ’s avonds laat. We bergen de sleutel van jullie gastenverblijf op in een sleutelkluis, waarvan we de code vooraf per e-mail sturen. Persoonlijke incheck is naar wens mogelijk tussen 17 en 18 uur. Op de dag van vertrek kun je uitchecken tussen 10 en 11 uur. Andere tijden eventueel mogelijk in overleg vooraf.

 

Is eindschoonaak altijd verplicht? Ook bij een kort verblijf?

Ja, de gastenverblijven maken we na gebruik altijd schoon en weer gereed voor de nieuwe gasten. Zo zijn we er zeker van dat iedereen onbezorgd in een frisse en schone accommodatie kan vertoeven.

 

Kan ik gratis annuleren?

Kosteloos annuleren is niet mogelijk, tenzij jullie beschikken over een annuleringsverzekering of doorlopende reisverzekering die de annuleringskosten dekt. Bij reserveren houden we echt het gastenverblijf voor jullie vrij, zodat andere geïnteresseerden dan niet kunnen komen. De annuleringskosten bedragen € 50 tot twaalf weken vooraf aan de besproken overnachtingen. Van twaalf tot zes weken vooraf aan de besproken overnachtingen geldt 50% van de totale overnachtingsprijs en vanaf zes weken is 100% van de totale overnachtingsprijs verschuldigd. Een aanbetaling welke hoger is dan de verschuldigde annuleringskosten, wordt door ons weer per ommegaande teruggeboekt.

 

Wat zijn de algemene voorwaarden?

De algemene voorwaarden kun je hier raadplegen.

Kan ik een ontbijtmand erbij bestellen?

Een overnachting kun je naar wens zonder ontbijt of met ontbijtmand reserveren. Tijdens het boeken kun je aangeven welke ochtend (of meerdere ochtends) je graag een ontbijtmand wenst te ontvangen.

 

Waar bestaat het ontbijt uit?

Het Verwen ontbijt bestaat onder meer uit vers gebakken croissants, broodjes, kaas, zoetbeleg, eitjes, vruchtensap, yoghurt en fruit. Het ontbijt is vegetarisch, zonder vlees en zonder vis. Het ontbijt brengen we om +/- 9 uur bij jullie aan de deur (‘Roomservice’ ontbijt).

Kan ik een hottub erbij reserveren?

Bij elk huisje kun je ook een hottub reserveren.

 

Is de hottub alleen voor ons tweeën?

De hottub is alleen voor jullie tweetjes. Het Witte Huisje en ’t Droomhuisje beschikken beide over een eigen hottub. Indien jullie de hottub reserveren, dan is de hottub tijdens jullie gehele vakantie alleen door jullie tweetjes te gebruiken. Niemand anders maakt hier gebruik van.

 

Kan de hottub online worden gereserveerd?

De hottub kun je bij ’t Witte Huisje en ’t Droomhuisje meteen online erbij reserveren.

 

Kan een hottub ook voor een uurtje worden gereserveerd?

Doordat we de hottub’s altijd voorzien van nieuw schoon leidingwater, kunnen we de hottub’s alleen voor de gehele vakantie aanbieden. Voordeel is wel dat niemand in het gebruikte badwater van een ander hoeft te zitten. Meer info over de hottub kun je hier raadplegen.

Kan ik ook via een reisbureau boeken?

Ja, je kunt ook via een reisbureau reserveren. Een gastenverblijf kun je rechtstreeks bij ons reserveren of naar wens via een (online) reisbureau, zoals ‘Booking.com’.

 

Heeft rechtstreeks boeken voordelen?

Naast een lagere overnachtingsprijs zijn de voordelen van rechtstreeks boeken: gebruik maken van aanbiedingen, op verzoek contant betalen en zelf kunnen uitkiezen van een specifiek gastenverblijf. Tevens kan bij rechtstreeks boeken ook een keuze worden gemaakt uit alle gastenverblijven en alle perioden. Bij een reisbureau wordt doorgaans een beperkte selectie van keuzemogelijkheden aangeboden.

 

Waarom is een reisbureau duurder?

Een reisbureau vraagt bemiddelingskosten, waardoor de overnachtingsprijs bij een reisbureau hoger is. Rechtstreeks boeken is altijd het voordeligst. Voordeel van een reisbureau is wel dat je met vragen terecht kunt bij het reisbureau. Zij zullen dan in naam van jullie met ons contact opnemen.

Het lukt mij niet om de gewenste reservering vast te leggen. Mag ik een e-mail sturen?

Ja, uiteraard mag je ook met ons telefonisch, per e-mail of via Whatsapp contact opnemen voor de beschikbaarheid of de aanvraag van een reservering. We kunnen dan een voorstel doen om de reservering geheel naar wens vastleggen.

 

Kan ik contant bij aankomst betalen?

Het is mogelijk om een deel (of alles) contant te betalen. Neem vooraf per e-mail contact met ons op. We kunnen dan een voorstel doen om de reservering naar wens vast te leggen.

 

Ik wil graag in delen betalen. Is dat mogelijk?

Het is ook mogelijk om een deel van het bedrag op een later moment te voldoen. Neem vooraf per e-mail contact met ons op. We kunnen dan een voorstel doen om de reservering naar wens vast te leggen.

Translate »
Call Now Button